Minecraft Beta - 1.18.10.22 (Xbox / Android)
0
Yorumlar
Minecraft Beta - 1.18.10.22 (Xbox / Android)
Yayınlandı: 9 Aralık 2021
Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:
- Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam etmekte olan bir sürümüyle değiştirecek
- Beta'yı önizlerken Realms'e erişiminiz olmayacak ve beta olmayan oyunculara katılamayacaksınız
- Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.
- Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
- Bu beta yalnızca Xbox ve Android'de (Google Play) mevcuttur. Betaya katılmak veya betadan çıkmak için ayrıntılı talimatlar için aka.ms/JoinMCBeta adresine bakın.
Başka bir Bedrock Beta zamanı! Her zaman olduğu gibi, aka.ms/CavesCliffsFeedback'e gönderdiğiniz tüm geri bildirimler için gerçekten minnettarız ve lütfen bulabileceğiniz hataları bugs.mojang.com adresinde bildirin . Sık sık yaptığımız gibi, bu haftanın betasında bir avuç küçük Vanilya Parite hatası var. Oyuna eklenmesini istediğiniz diğer küçük parite düzeltmelerini ve özellikleri bize söylemek isterseniz, lütfen önümüzdeki birkaç gün boyunca açık olacak bu oyuncu anketinde bize bildirin: https://aka.ms /MCParityAnketi
Yayınlandı: 9 Aralık 2021
Minecraft Beta'ya katılmadan önce LÜTFEN OKUYUN:
- Betaya katılmak, oyununuzu Minecraft'ın devam etmekte olan bir sürümüyle değiştirecek
- Beta'yı önizlerken Realms'e erişiminiz olmayacak ve beta olmayan oyunculara katılamayacaksınız
- Betadayken oynanan hiçbir dünya oyunun önceki sürümlerinde açılamaz, bu yüzden lütfen kaybetmemek için dünyaların kopyalarını yapın.
- Beta derlemeleri kararsız olabilir ve son sürüm kalitesini temsil etmez
- Bu beta yalnızca Xbox ve Android'de (Google Play) mevcuttur. Betaya katılmak veya betadan çıkmak için ayrıntılı talimatlar için aka.ms/JoinMCBeta adresine bakın.
Başka bir Bedrock Beta zamanı! Her zaman olduğu gibi, aka.ms/CavesCliffsFeedback'e gönderdiğiniz tüm geri bildirimler için gerçekten minnettarız ve lütfen bulabileceğiniz hataları bugs.mojang.com adresinde bildirin . Sık sık yaptığımız gibi, bu haftanın betasında bir avuç küçük Vanilya Parite hatası var. Oyuna eklenmesini istediğiniz diğer küçük parite düzeltmelerini ve özellikleri bize söylemek isterseniz, lütfen önümüzdeki birkaç gün boyunca açık olacak bu oyuncu anketinde bize bildirin: https://aka.ms /MCParityAnketi
Özellikler ve Hata Düzeltmeleri
bloklar
- Y=1 ve Y=4 dahil olmak üzere tutarsız anakaya katmanlarına sahip dünyalar (örneğin, anakaya olmayanların oluşturulduğu veya bu katmanlara yerleştirildiği yerler) artık doğru ve tutarlı bir şekilde ana kayayı derin kayrakla değiştiriyor. ( MCPE-149251 )
- Işık Blokları artık gizlice girerken diğer Işık Bloklarının üzerine yerleştirilebilir ( MCPE-137744 )
- Y=1 ve Y=4 dahil olmak üzere tutarsız anakaya katmanlarına sahip dünyalar (örneğin, anakaya olmayanların oluşturulduğu veya bu katmanlara yerleştirildiği yerler) artık doğru ve tutarlı bir şekilde ana kayayı derin kayrakla değiştiriyor. ( MCPE-149251 )
- Işık Blokları artık gizlice girerken diğer Işık Bloklarının üzerine yerleştirilebilir ( MCPE-137744 )
Oynanış
- Haritacı Köylüler ( MCPE-142388 ) ile Harita ticareti yaparken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
- Sabit gıda verme etkileri 20 kat fazla uzun ( MCPE-148553 )
- Bal Şişelerinin zehir etkisini kaldırmaması düzeltildi
- Chorus Fruit yedikten sonra oyuncuların ışınlanmaması sorunu düzeltildi.
- Bir Teknede ( MCPE-148460 ) Güneye bakarken oyuncuların görüş yönü artık değişmeyecek
- Bir oyuncu öldüğünde, kamera artık sol yerine sağa doğru eğiliyor ( MCPE-148604 )
- Lav isabet kutusu artık lavın ötesine geçmiyor
- Haritacı Köylüler ( MCPE-142388 ) ile Harita ticareti yaparken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
- Sabit gıda verme etkileri 20 kat fazla uzun ( MCPE-148553 )
- Bal Şişelerinin zehir etkisini kaldırmaması düzeltildi
- Chorus Fruit yedikten sonra oyuncuların ışınlanmaması sorunu düzeltildi.
- Bir Teknede ( MCPE-148460 ) Güneye bakarken oyuncuların görüş yönü artık değişmeyecek
- Bir oyuncu öldüğünde, kamera artık sol yerine sağa doğru eğiliyor ( MCPE-148604 )
- Lav isabet kutusu artık lavın ötesine geçmiyor
grafiksel
- Kirli Yol yan dokusu güncellendi ( MCPE-148568 )
- 'door_oak' doku dosya adı tekrar 'door_wood' olarak değiştirildi ( MCPE-148502 )
- Ters Papağan kafa ve kanat alt dokuları ( MCPE-148573 )
- Pancar ve Kavun Tohumu dokuları Java Sürümü ( MCPE-148561 ) ile eşleşmesi için 1 piksel satır aşağı taşındı
- Kakao Çekirdekleri aşama 0 ve aşama 1 dokularında Java Sürümü ile eşleşmesi için kullanılmayan pikseller kaldırıldı
- Zırh Sehpası tabanındaki Pürüzsüz Taş dokusu güncellendi ( MCPE-148565 )
- Meşe ve Demir üst Kapı dokularında yatay çizgiler kaldırıldı ( MCPE-148566 )
- Cadı, Evoker ve Vindicator dokularında Java Sürümü ile uyumlu olması için başlık kaldırıldı
- Kırmızı ve Mavi Vitray dokularının alfa değerleri Java Sürümü (Vanilla Parity) ile eşleşecek şekilde değiştirildi
- Örs ekranındaki çekiç simgesinin renk paleti düzeltildi ( MCPE-148575 )
- Haritacılık tablo dokularında Güncellenmiş Koyu Meşe Kalaslar ( MCPE-148562 )
- Fıçı alt dokusundaki Ladin Kalaslar güncellendi
- Kürsü taban dokusunda güncellenmiş Kalaslar ( MCPE-148567 )
- Altın ve Elmas Zırh dokularındaki vurgulama tutarsızlıkları düzeltildi ( MCPE-148591 )
- Havuç aşaması 3 dokusunda dolaşan piksel kaldırıldı ( MCPE-148563 )
- Axolotl'ların arka dokusunu ortaladı ( MCPE-148571 )
- Java Sürümü'ndeki ( MCPE-148572 ) yeni dokuya uyacak şekilde güncellenmiş Cam Bölme üst kısmı
- Dark Oak Logs'un üst dokusu düzeltildi ( MCPE-148577 )
- Java Sürümü'ndeki ( MCPE-148576 ) yeni dokuya uyacak şekilde Güncellenmiş Soyulmuş Koyu Meşe yan dokusu
- Bir Bitiş Kristali oyuncuların görüş alanı dışındayken Bitiş Kristali ışınlarının işlenmesini durduran bir hata düzeltildi ( MCPE-149159 )
- RenderDragon'a sahip bazı cihazlarda Boğulan dokuların alfa/şeffaf pikselleri doğru şekilde atmaması sorunu düzeltildi
- Kirli Yol yan dokusu güncellendi ( MCPE-148568 )
- 'door_oak' doku dosya adı tekrar 'door_wood' olarak değiştirildi ( MCPE-148502 )
- Ters Papağan kafa ve kanat alt dokuları ( MCPE-148573 )
- Pancar ve Kavun Tohumu dokuları Java Sürümü ( MCPE-148561 ) ile eşleşmesi için 1 piksel satır aşağı taşındı
- Kakao Çekirdekleri aşama 0 ve aşama 1 dokularında Java Sürümü ile eşleşmesi için kullanılmayan pikseller kaldırıldı
- Zırh Sehpası tabanındaki Pürüzsüz Taş dokusu güncellendi ( MCPE-148565 )
- Meşe ve Demir üst Kapı dokularında yatay çizgiler kaldırıldı ( MCPE-148566 )
- Cadı, Evoker ve Vindicator dokularında Java Sürümü ile uyumlu olması için başlık kaldırıldı
- Kırmızı ve Mavi Vitray dokularının alfa değerleri Java Sürümü (Vanilla Parity) ile eşleşecek şekilde değiştirildi
- Örs ekranındaki çekiç simgesinin renk paleti düzeltildi ( MCPE-148575 )
- Haritacılık tablo dokularında Güncellenmiş Koyu Meşe Kalaslar ( MCPE-148562 )
- Fıçı alt dokusundaki Ladin Kalaslar güncellendi
- Kürsü taban dokusunda güncellenmiş Kalaslar ( MCPE-148567 )
- Altın ve Elmas Zırh dokularındaki vurgulama tutarsızlıkları düzeltildi ( MCPE-148591 )
- Havuç aşaması 3 dokusunda dolaşan piksel kaldırıldı ( MCPE-148563 )
- Axolotl'ların arka dokusunu ortaladı ( MCPE-148571 )
- Java Sürümü'ndeki ( MCPE-148572 ) yeni dokuya uyacak şekilde güncellenmiş Cam Bölme üst kısmı
- Dark Oak Logs'un üst dokusu düzeltildi ( MCPE-148577 )
- Java Sürümü'ndeki ( MCPE-148576 ) yeni dokuya uyacak şekilde Güncellenmiş Soyulmuş Koyu Meşe yan dokusu
- Bir Bitiş Kristali oyuncuların görüş alanı dışındayken Bitiş Kristali ışınlarının işlenmesini durduran bir hata düzeltildi ( MCPE-149159 )
- RenderDragon'a sahip bazı cihazlarda Boğulan dokuların alfa/şeffaf pikselleri doğru şekilde atmaması sorunu düzeltildi
çeteler
- Slimes, Kar Golemlerine karşı bir kez daha agresif ( MCPE-146651 )
- Slimes, Kar Golemlerine karşı bir kez daha agresif ( MCPE-146651 )
Kullanıcı arayüzü
- Kayarken envanter ekranındaki oyuncu görseli düzeltildi. Önceden merkez dışındaydı ve arayüzün öğelerini gizleyebiliyordu.
- Duraklatma ekranındaki "Oyuna Davet Et" düğmesi artık bir sunucu dolduğunda doğru şekilde devre dışı kalıyor
- Kayarken envanter ekranındaki oyuncu görseli düzeltildi. Önceden merkez dışındaydı ve arayüzün öğelerini gizleyebiliyordu.
- Duraklatma ekranındaki "Oyuna Davet Et" düğmesi artık bir sunucu dolduğunda doğru şekilde devre dışı kalıyor
Teknik Güncellemeler
Genel
- Subchunk istek sistemi ve paket optimizasyonları ile gönderilen ağ paketlerinin sayısı azaltıldı
- Subchunk istek sistemi ve paket optimizasyonları ile gönderilen ağ paketlerinin sayısı azaltıldı
grafik
- RenderDragon'u tüm Android cihazlarda test etme
- RenderDragon'u tüm Android cihazlarda test etme
Öğeler
- Sabit kodlanmış Smithing Table işçiliği tariflerinin yerini alan 9 yeni şekilsiz tarif JSON dosyası eklendi
- Sabit kodlanmış Smithing Table işçiliği tariflerinin yerini alan 9 yeni şekilsiz tarif JSON dosyası eklendi
molang
- Deneysel olmayan is_name_any, is_item_name_any ve is_owner_identifier_any sorguları ekleyin
- Relace_block_has_all_tags block_neighbor_has_all_tags ve biome_has_all_tags sorgularının herhangi bir etiket yerine tüm etiketleri gerektirmesi düzeltildi
- Soldan sağa yerine sağdan sola gitmek için sabit iç içe koşullu (üçlü) operatör ayrıştırma
- Bu, yalnızca 1.18.10 veya daha yüksek bir min_engine_version kullanan paketlerdeki Molang ifadeleri için geçerli olan bir Molang Sürümlü Değişikliktir.
- Daha önce iç içe geçmiş A?B:C?D:Ewold gibi koşullu ifadeler (A?B:C)?D:E olarak değerlendirilir, şimdi A?B:(C?D:E) olarak değerlendirilirler.
- Deneysel olmayan is_name_any, is_item_name_any ve is_owner_identifier_any sorguları ekleyin
- Relace_block_has_all_tags block_neighbor_has_all_tags ve biome_has_all_tags sorgularının herhangi bir etiket yerine tüm etiketleri gerektirmesi düzeltildi
- Soldan sağa yerine sağdan sola gitmek için sabit iç içe koşullu (üçlü) operatör ayrıştırma
- Bu, yalnızca 1.18.10 veya daha yüksek bir min_engine_version kullanan paketlerdeki Molang ifadeleri için geçerli olan bir Molang Sürümlü Değişikliktir.
- Daha önce iç içe geçmiş A?B:C?D:Ewold gibi koşullu ifadeler (A?B:C)?D:E olarak değerlendirilir, şimdi A?B:(C?D:E) olarak değerlendirilirler.
Deneysel Özellikler
Oyun Testi Çerçevesi
Dimension ve World'de yeni yöntemler biçiminde yeni varlık sorgulama yetenekleri eklendi.
- dünya nesnesi
- Değiştirilen işlev getPlayers : GetPlayers işleviyle Player[] (seçenekler: EntityQueryOptions = tanımsız) : EntityIterator- Boyuttaki tüm oyuncuları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- Events.addEffect'e isteğe bağlı argüman eklendi. Bu argüman, geri aramayı yalnızca belirli varlıklar için tetiklenecek şekilde sınırlayacaktır (bkz. EntityEventOptions)
- Boyut nesnesi
- Eklenen işlev getPlayers(seçenekler: EntityQueryOptions = tanımsız): EntityIterator- Tüm oyuncuları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- Eklenen işlev getEntities(options: EntityQueryOptions = undefined): EntityIterator- Boyuttaki tüm varlıkları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- EntityQueryOptions
- Eklenen sınıf EntityQueryOptions- getEntities ve getPlayers çağrılırken ek filtreleme seçenekleri sağlar
- EntityQueryScoreOptions
- EntityQueryScoreOptions sınıfı eklendi - EntityQueryOptions ile birlikte puan tablosu filtrelemesi sağlamak için kullanılır
- VarlıkEtkinlikSeçenekleri
- Geri aramayı yalnızca belirli olaylarla sınırlamak için varlıklarda tetiklenen olayları filtrelemek için kullanılır.
- Özellik varlığı: Varlık[] - Belirtilirse, yalnızca bu varlıkla sınırlanır
- PropertyTypes: string[] - Belirtilirse, belirtilen türdeki varlıklarla kısıtlanır (örn. minecraft:creeper)
Dimension ve World'de yeni yöntemler biçiminde yeni varlık sorgulama yetenekleri eklendi.
- dünya nesnesi
- Değiştirilen işlev getPlayers : GetPlayers işleviyle Player[] (seçenekler: EntityQueryOptions = tanımsız) : EntityIterator- Boyuttaki tüm oyuncuları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- Events.addEffect'e isteğe bağlı argüman eklendi. Bu argüman, geri aramayı yalnızca belirli varlıklar için tetiklenecek şekilde sınırlayacaktır (bkz. EntityEventOptions)
- Boyut nesnesi
- Eklenen işlev getPlayers(seçenekler: EntityQueryOptions = tanımsız): EntityIterator- Tüm oyuncuları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- Eklenen işlev getEntities(options: EntityQueryOptions = undefined): EntityIterator- Boyuttaki tüm varlıkları içeren bir koleksiyona yineleyici döndürür. İsteğe bağlı olarak, sonucu filtrelemek için seçenekler kullanılabilir
- EntityQueryOptions
- Eklenen sınıf EntityQueryOptions- getEntities ve getPlayers çağrılırken ek filtreleme seçenekleri sağlar
- EntityQueryScoreOptions
- EntityQueryScoreOptions sınıfı eklendi - EntityQueryOptions ile birlikte puan tablosu filtrelemesi sağlamak için kullanılır
- VarlıkEtkinlikSeçenekleri
- Geri aramayı yalnızca belirli olaylarla sınırlamak için varlıklarda tetiklenen olayları filtrelemek için kullanılır.
- Özellik varlığı: Varlık[] - Belirtilirse, yalnızca bu varlıkla sınırlanır
- PropertyTypes: string[] - Belirtilirse, belirtilen türdeki varlıklarla kısıtlanır (örn. minecraft:creeper)
- dünya nesnesi
Yorum Gönder