Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.20/21
0
Yorumlar
Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.20/21
Deneysel Özellikler
Derin karanlık
- Daha sonraki bir tarihte eklenecek olan Muhafız için hazırlık olarak Shrieker ince ayarları uygulandı!
- Sculk Shrieker artık Sculk Sensor dal tıklamasını dinliyor
- Warden'ın gelecekte ortaya çıkmasına neden olacak tehdit seviyesi artık zamanla azalıyor.
Deneysel Olmayan Özellikler ve Hata Düzeltmeleri
Kararlılık ve Performans
- Oyun sırasında meydana gelebilecek birkaç çökme düzeltildi
- Uygulamayı askıya alırken veya devam ettirirken Android'de olası çökmeler düzeltildi
Oynanış
- Dikey görüş alanı artık yatay bölünmüş ekranda yarıya bölünmüyor, bu da Book & Quill gibi öğelerin bölünmüş ekranda oynarken daha kolay görüntülenmesini sağlıyor
- Dünya üretimi sırasında Köyler gibi yapılar için çevreleyen arazide ince ayar yapıldı ( MCPE-145659 )
- TNT artık 'TNT Patlar' oyun kuralı devre dışıyken ve 'Fire Spreads' oyun kuralı etkinken ateşlendiğinde kaybolmuyor ( MCPE-82485 )
- Yerçekiminden etkilenen bloklar artık üzerinde durmak yerine üstüne yerleştirildiğinde Top Snow'a düşüyor ( MCPE-151407 )
Vanilya Paritesi
- Yaratıcı modda uçan oyuncular artık sıvı akımıyla itilmiyor ( MCPE-84592 )
- Çiftçi Köylüler artık ekinlerde Kemik Unu kullanabilirler ve Fazla Tohumları Kompost Makinesinde ( MCPE-74079 ) Kemik Ununa çevirebilirler.
- Koruma Büyüsü artık çoğu hasar türünde düzgün çalışıyor ( MCPE-40651 )
- Bazen sağlığın yalnızca görsel olarak yenilenmesine neden olabilecek bir senkronizasyon sorunu düzeltildi
- Bir Dikite iniş artık düzgün bir şekilde düşme hasarı olarak kabul ediliyor ( MCPE-151192 )
- Hasar dokunulmazlığının düzgün bir şekilde uygulanmadığı bazı sorunlar düzeltildi
- Koruma büyülerinin çok fazla hasarı hafiflettiği bir sorun düzeltildi. Bu, Java Edition ( MCPE-113191 ) ile eşleşecek şekilde değiştirildi.
- Absorpsiyon Kalpleri, Wither etkisi altındayken artık sarı kalmıyor ( MCPE-131852 )
- Zırh dayanıklılığı eklendi
- Diamond Armor ve Netherite Armor artık sırasıyla 2 ve 3 tokluk değerine sahip
- Dayanıklılığı hesaba katmak için zırh azaltma hesaplamasında ince ayar yapıldı
- Netherite Armor artık Diamond Armor'dan daha fazla hasarı azaltacak
- Netherite Armor ( MCPE-109408 ) tarafından sağlanan geri tepme direnci miktarı düşürüldü
- Delme, Java Edition ( MCPE-152713 ) ile daha iyi eşleşmesi için artık daha az hasar veriyor
grafiksel
- Glow Squid'in dokusunda, alfa kanalındaki parlama haritasının yanlış olduğu ve parlamayan doku parçalarının görülmesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-117507 )
- Bloklar için Anahat Seçimi devre dışı bırakıldığında artı işaretinin kaybolması düzeltildi
- Yanan oyuncular artık oyun içi kamera perspektifinden bağımsız olarak envanter ekranında oyuncunun önünde ateş açıyor ( MCPE-147777 )
- Kağıt bebeklerde görünen Deri Zırh üzerinde bir vurgulama efekti düzeltildi ( MCPE-75321 )
Öğeler
- Tropikal Balık Kovası artık bir balık yakaladıktan sonra yanlış adı göstermiyor
pazar yeri
- Bir ürün sayfasından bir dış görünüm donatıldığında dış görünüm kuşanma uyarı istemi bir kez daha görünür
Çeteler
- Ravager artık Wandering Trader'ı ( MCPE-44606 ) hedef alıyor ve ona saldırıyor.
- Dispenser'dan çıkan çeteler artık kalıcı ( MCPE-110521 )
- Shulkers artık başka bir Shulker ile aynı bloğu işgal etmekten hoşlanmıyor ( MCPE-43972 )
- Shulkers artık ışınlanmaya çalışmadan önce komşu blok yüzlerine bağlanmaya öncelik veriyor
- Shulker'lar artık dik konuma geçmek yerine geçerliyse mevcut ekli blok yüzeye bağlı kalıyor
Kullanıcı arayüzü
- Yeni Yeni Dünya Yarat ekranında ( MCPE-151948 ) belirli dillerdeki metinlerin doğru şekilde işlenememesi düzeltildi.
köylüler
- Haritacılar artık her zaman Woodland Explorer Harita ticaretinin kilidini açar ( MCPE-152725 )
komutlar
- Yüksüz bir alan konumundan geçerken /loot spawn komutunu kullanmaya çalışırken artık doğru hata çıktısı görüntüleniyor ve bırakılacak 0 ganimet var
- '/ Loot' komutu, ganimet ekle ve aşırı yükü öldür ekle
- Bir istemcinin katılması tamamlanmadan önce başlatılan başlık komutları artık göz ardı edilmek yerine gösterilecek
Teknik Güncellemeler
Deneysel
GameTest Çerçevesi
- BlokPatlatmaEtkinliği
- Kaldırılan özellik destroyBlockPermutation
- Müzik yönetimi için dünya eklemeleri:
- tailMusic(trackName : string, musicOptions : MusicOptions)
- playMusic(trackName : string, musicOptions : MusicOptions)
- müziği durdur()
- Volume, fadeSeconds ve loop özelliklerine sahip MusicOptions JS sınıfı eklendi
- entityHurt(entityHurtEvent: EntityHurtEvent, options?: EntityEventOptions) etkinliği eklendi - Bir varlık hasar aldığında tetiklenir
- 'Minecraft' ve 'GameTest' içe aktarmaları kaldırıldı; lütfen 'mojang-minecraft' ve 'mojang-gametest' kullanın
Genel
- Veri odaklı bloklardan "önleme atlama bileşeni" kaldırıldı
Grafik
- RenderDragon'u tüm Android ve iOS cihazlarda test etme
JumpToBlock Davranışı
- JumpToBlock davranışı artık JumpBoost mafya etkisinden doğru şekilde etkileniyor ( MCPE-137432 )
Blok Bileşenleri
- Deneysel BlockCollisionComponents'ın kısmi belirtime izin vermediği bir durum düzeltildi
Yorum Gönder