Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.20/21

 

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.20/21

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.20/21

Deneysel Özellikler

Derin karanlık

  • Daha sonraki bir tarihte eklenecek olan Muhafız için hazırlık olarak Shrieker ince ayarları uygulandı!
    • Sculk Shrieker artık Sculk Sensor dal tıklamasını dinliyor
    • Warden'ın gelecekte ortaya çıkmasına neden olacak tehdit seviyesi artık zamanla azalıyor.

Deneysel Olmayan Özellikler ve Hata Düzeltmeleri

Kararlılık ve Performans

  • Oyun sırasında meydana gelebilecek birkaç çökme düzeltildi
  • Uygulamayı askıya alırken veya devam ettirirken Android'de olası çökmeler düzeltildi

Oynanış

  • Dikey görüş alanı artık yatay bölünmüş ekranda yarıya bölünmüyor, bu da Book & Quill gibi öğelerin bölünmüş ekranda oynarken daha kolay görüntülenmesini sağlıyor
  • Dünya üretimi sırasında Köyler gibi yapılar için çevreleyen arazide ince ayar yapıldı ( MCPE-145659 )
  • TNT artık 'TNT Patlar' oyun kuralı devre dışıyken ve 'Fire Spreads' oyun kuralı etkinken ateşlendiğinde kaybolmuyor ( MCPE-82485 )
  • Yerçekiminden etkilenen bloklar artık üzerinde durmak yerine üstüne yerleştirildiğinde Top Snow'a düşüyor ( MCPE-151407 )

Vanilya Paritesi

  • Yaratıcı modda uçan oyuncular artık sıvı akımıyla itilmiyor ( MCPE-84592 )
  • Çiftçi Köylüler artık ekinlerde Kemik Unu kullanabilirler ve Fazla Tohumları Kompost Makinesinde ( MCPE-74079 ) Kemik Ununa çevirebilirler.
  • Koruma Büyüsü artık çoğu hasar türünde düzgün çalışıyor ( MCPE-40651 )
  • Bazen sağlığın yalnızca görsel olarak yenilenmesine neden olabilecek bir senkronizasyon sorunu düzeltildi
  • Bir Dikite iniş artık düzgün bir şekilde düşme hasarı olarak kabul ediliyor ( MCPE-151192 )
  • Hasar dokunulmazlığının düzgün bir şekilde uygulanmadığı bazı sorunlar düzeltildi
  • Koruma büyülerinin çok fazla hasarı hafiflettiği bir sorun düzeltildi. Bu, Java Edition ( MCPE-113191 ) ile eşleşecek şekilde değiştirildi.
  • Absorpsiyon Kalpleri, Wither etkisi altındayken artık sarı kalmıyor ( MCPE-131852 )
  • Zırh dayanıklılığı eklendi
  • Diamond Armor ve Netherite Armor artık sırasıyla 2 ve 3 tokluk değerine sahip
  • Dayanıklılığı hesaba katmak için zırh azaltma hesaplamasında ince ayar yapıldı
  • Netherite Armor artık Diamond Armor'dan daha fazla hasarı azaltacak
  • Netherite Armor ( MCPE-109408 ) tarafından sağlanan geri tepme direnci miktarı düşürüldü
  • Delme, Java Edition ( MCPE-152713 ) ile daha iyi eşleşmesi için artık daha az hasar veriyor

grafiksel

  • Glow Squid'in dokusunda, alfa kanalındaki parlama haritasının yanlış olduğu ve parlamayan doku parçalarının görülmesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-117507 )
  • Bloklar için Anahat Seçimi devre dışı bırakıldığında artı işaretinin kaybolması düzeltildi
  • Yanan oyuncular artık oyun içi kamera perspektifinden bağımsız olarak envanter ekranında oyuncunun önünde ateş açıyor ( MCPE-147777 )
  • Kağıt bebeklerde görünen Deri Zırh üzerinde bir vurgulama efekti düzeltildi ( MCPE-75321 )

Öğeler

  • Tropikal Balık Kovası artık bir balık yakaladıktan sonra yanlış adı göstermiyor

pazar yeri

  • Bir ürün sayfasından bir dış görünüm donatıldığında dış görünüm kuşanma uyarı istemi bir kez daha görünür

Çeteler

  • Ravager artık Wandering Trader'ı ( MCPE-44606 ) hedef alıyor ve ona saldırıyor.
  • Dispenser'dan çıkan çeteler artık kalıcı ( MCPE-110521 )
  • Shulkers artık başka bir Shulker ile aynı bloğu işgal etmekten hoşlanmıyor ( MCPE-43972 )
  • Shulkers artık ışınlanmaya çalışmadan önce komşu blok yüzlerine bağlanmaya öncelik veriyor
  • Shulker'lar artık dik konuma geçmek yerine geçerliyse mevcut ekli blok yüzeye bağlı kalıyor

Kullanıcı arayüzü

  • Yeni Yeni Dünya Yarat ekranında ( MCPE-151948 ) belirli dillerdeki metinlerin doğru şekilde işlenememesi düzeltildi.

köylüler

  • Haritacılar artık her zaman Woodland Explorer Harita ticaretinin kilidini açar ( MCPE-152725 )

komutlar

  • Yüksüz bir alan konumundan geçerken /loot spawn komutunu kullanmaya çalışırken artık doğru hata çıktısı görüntüleniyor ve bırakılacak 0 ganimet var
  • '/ Loot' komutu, ganimet ekle ve aşırı yükü öldür ekle
  • Bir istemcinin katılması tamamlanmadan önce başlatılan başlık komutları artık göz ardı edilmek yerine gösterilecek

Teknik Güncellemeler

Deneysel

GameTest Çerçevesi

  • BlokPatlatmaEtkinliği
    • Kaldırılan özellik destroyBlockPermutation
  • Müzik yönetimi için dünya eklemeleri:
    • tailMusic(trackName : string, musicOptions : MusicOptions)
    • playMusic(trackName : string, musicOptions : MusicOptions)
    • müziği durdur()
    • Volume, fadeSeconds ve loop özelliklerine sahip MusicOptions JS sınıfı eklendi
  • entityHurt(entityHurtEvent: EntityHurtEvent, options?: EntityEventOptions) etkinliği eklendi - Bir varlık hasar aldığında tetiklenir
  • 'Minecraft' ve 'GameTest' içe aktarmaları kaldırıldı; lütfen 'mojang-minecraft' ve 'mojang-gametest' kullanın

Genel

  • Veri odaklı bloklardan "önleme atlama bileşeni" kaldırıldı

Grafik

  • RenderDragon'u tüm Android ve iOS cihazlarda test etme

JumpToBlock Davranışı

  • JumpToBlock davranışı artık JumpBoost mafya etkisinden doğru şekilde etkileniyor ( MCPE-137432 )

Blok Bileşenleri

  • Deneysel BlockCollisionComponents'ın kısmi belirtime izin vermediği bir durum düzeltildi
Yorum Gönder

Yorum Gönder