Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.28/29

 

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.28/29

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.28/29


UYARI: Dünyalarınızı betada açmak parçaları bozabilir!


Deneysel Özellikler

Derin karanlık

  • Minecraft'taki en karanlık biyomu ortaya çıkarmak için yerin derinliklerine inin - Derin Karanlık
    • Loş ışıklı ve ürkütücü Deep Dark, en cesur oyuncunun bile kalbine korku salacak.
    • Deep Dark'ın yüzeyleri Sculk ile kaplıdır.
    • Deep Dark'ı evi olarak gören tek mafya, Müdür'dür.
    • Lütfen dikkat: Muhafız henüz oyuna girmedi, ancak büyük çıkışına hazırlanıyor!

eksenler

  • Vanilya Eşitliği: Yükseltilmiş bir Kalkan'a yönelik Baltalarla yapılan Saldırılar, Kalkanı 5 saniyeliğine devre dışı bırakır

Sandıklı Tekne

  • Minecart Sandıklarına benzer şekilde çalışır, ancak bunun yerine Teknelerde, böylece suda bir yolculuğa çıkabilir ve eşyalarınızı yanınızda taşıyabilirsiniz.
  • Bir Sandığı herhangi bir Tekne ile birleştirerek hazırlanmış

Alley

  • Allay artık öğeleri teslim ettikten sonra yeni öğeleri seçmek için bir gecikme yaşıyor ( MCPE-152978 )
  • Allay artık yalnızca elindekinin aynısını alacak
  • Allays artık yakınında oynanan bir Nota Bloğuna yakın duracak
  • Allay artık sahibinin vereceği hasara karşı bağışıklı

Veriye Dayalı Öğeler

  • Moblar tarafından kullanıldığında benzersiz bir hasar miktarı belirten Damage Event Response'a isteğe bağlı bir "mob_amount" parametresi eklendi.

Bakır Boynuz

  • Copper Horn için herhangi bir ek değişiklik planlamıyoruz, ancak bu deneysel özellik hakkında ne düşündüğünüzü ve son güncellemede yer alırsa onu nasıl kullanabileceğiniz hakkında daha fazla bilgi almak isteriz! Bize geri bildiriminizi buradan gönderin: aka.ms/MCGoatsFeedback

Özellikler ve Hata Düzeltmeleri

Mobil Kontroller

  • Yeni dokunmatik kontrol şemalarında ( MCPE-152985 ) hassasiyeti çok düşük olan sorun düzeltildi.
  • "Dokunma" etkileşim modu ( MCPE-152972 ) için "Her Zaman Vurgula" seçeneğinin görünür olduğu bir durum düzeltildi
  • Bazı cihazlarda yeni mobil kontrol şemaları için düğmelerin çok büyük ve çok yüksek olması sorunu düzeltildi

Oynanış

  • Dünya oluşumu sırasında su altı lav göllerinin Obsidyene dönüşmemesi düzeltildi ( MCPE-128022 )
  • İyileştirme artık bir çetenin hasara karşı bağışık olmasına neden olmuyor ( MCPE-152957 )
  • Gerçekte aralıkta olan parçaları hariç tutan onay aralığı kontrolü düzeltildi
  • Bir çiçekle aynı bloğa yerleştirilmiş bir kar tabakasını kırmak artık çiçeği yok etmez ( MCPE-151512 )

Hoglinler

  • Baby Hoglins artık oyunculara saldırıyor ( MCPE-152577 )

Kullanıcı arayüzü

  • Çömelme düğmesine iki kez dokunmak artık uçma modunu değiştirmeyecek ( MCPE-152973 )
  • Ctrl tuşunu ( MCPE-152979 ) basılı tutarken bir engele çarptıktan sonra sprint durumunun devam ettirilmemesi sorunu düzeltildi.

Teknik Güncellemeler

aktörler

  • Yolcu olan bir aktörün üzerinde bulunduğu araç tarafından sürülmesini önlemek için kontrole eklendi ve kök aracı arayan sonsuz bir döngüyü engelliyor ( MCPE-133774 )

Çeteler

  • Kilitli dönüşü olan bir mafyaya binerken yapılan dönüş, o mafya dönerken artık beklenmedik bir şekilde bir tarafa kaymayacak.

Web Soketi 

  • Websocket sunucusundan gönderilen olaylar için JSON formatı ve düz format yerine hiyerarşik JSON formatına güncellenen Code Builder API'leri 
  • Blok ve öğe kimlikleri sayısal format yerine daha yeni isme dayalı formata taşınarak daha az kullanışlı özellikler kaldırıldı 
  • Web yuvalarındaki aracı tabanlı komutlar, yeni "action:agent" biçimine taşındı ve tüm komutlar artık sıraya alındı ​​ve yanıtları ilişkilendirmek için benzersiz kimlikler içeriyor 
  • Websocket ve Code Builder API'lerinde ileride yapılacak herhangi bir önemli değişiklik, artık "protocolVersion"un artırılmasına neden olacak
Yorum Gönder

Yorum Gönder