Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.32/33

 

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.32/33

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.32/33


Deneysel Özellikler:

bekçi

Derin Karanlığın dehşeti! Derin Karanlık'ta bulunabilen Sculk'a kabaca benzeyen gözleri olmayan bir yaratık olan Muhafız, bu biyomda yaşayan durdurulamaz bir doğa gücüdür.

  • Tıpkı Sculk Sensörleri gibi, bu korkunç yaratıklar da çevrelerinde gezinmek için titreşimleri kullanır.
  • Titreşimler yeterli olmadığında, avlarının izini sürmek için koku alma duyularını da kullanırlar - hiçbir şeyden şüphelenmeyen oyunculara ve çetelere yaklaşmak için çevrelerini kokladıklarını gözlemleyebilirsiniz.
  • Sizi tespit etmek için kullandıkları sayısız yola eklemek için fazla yaklaşmamaya çalışın! Bir Muhafızla çarpışırsanız, sizi fark edecek
  • Derin Karanlıkta ve Antik Şehirlerde Muhafızlar her yerdedir - onları göremezsiniz. Ayaklarınızın altında uyukluyorlar ve yalnızca yeterince Sculk Shrieker onları varlığınızdan haberdar ettiğinde kazıyorlar.
  • Adımına dikkat et: Bir Muhafız ne kadar çok titreşim algılarsa, o kadar öfkelenir. Bunu göğsündeki kalbin ne kadar hızlı attığından duyabilir ve görebilirsin.
  • Bir mafya veya oyuncu, Muhafız'ın öfke eşiğini aştığında, saldırmadan önce avıyla yüzleşecek ve kükreyecektir.
  • Bununla birlikte, Muhafızın sizi fark etmesini veya sinirlenmesini 60 saniye boyunca engellerseniz, yeraltına iner ve umutsuzluğa kapılır.
  • Fırlatılan mermilerle özel bir etkileşimleri var.
    • Muhafız, 5 saniye arayla iki mermi titreşimi alırsa, atıcıya daha da sinirlenir.
    • Muhafız, son mermiden 5 saniyeden fazla bir mermi titreşimi alırsa, atıcıya daha fazla kızmaz.
    • Bu, yakındaki sandıklardan ganimet alırken Muhafız sinirlenmeden stratejik olarak dikkatini dağıtmanızı sağlar.
  • Ne yazık ki tüm oyuncular için Muhafızlar, yumruklarıyla vurduklarında Kalkanları da devre dışı bırakacak.
  • Muhafızlar herhangi bir ganimet düşürmez
  • Muhafızlar güçlü yaratıklardır ve ortaya çıkan biriyle kafa kafaya çarpışmak yerine gizlice dolaşmak genellikle daha iyidir - uyarıldınız

Antik şehir

  • Uzun zamandır unutulmuş kalıntıları ortaya çıkarmak için Derin Karanlık'ın derinliklerindeki bu uzun süredir terk edilmiş yapıların koridorlarında dolaşın
  • Antik Kent yapıları, Deep Dark biyomunda ortaya çıkıyor
  • Sculk Sensörleri ve Çığlıklar tarafından korunan Sandıklarda çeşitli ödüller bulabilirsiniz.
  • Burada ayrıca, Hayatta Kalma modunda elde edilemeyen, Reinforced Deepslate adlı yeni bir gizemli blok da bulabilirsiniz.
  • Bir Antik Kent arıyorsanız, '/locate Ancientcity' komutunu kullanmayı deneyin!

Bilinen Sorunlar

  • Antik Kent yapıları, oradan başlasalar bile Deep Dark biyomunun çok ötesine uzanabilir.
  • Akiferler bazen Antik Kent yapılarıyla kesişebilir ve yapının büyük parçalarını sular altında bırakabilir/yıkabilir.

Düzeltmeler:

Oynanış

  • Kask takarken düşen bir blok çarptığında meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi ( MCPE-153321 )
  • Eski Konsol Sürümünden dönüştürülen dünyaları içe aktarırken varlıkların kaybolması düzeltildi
  • Geri itme direncine sahip yaratıklar (örn. Ravager veya Zoglin) artık Iron Golem tarafından vurulduklarında daha az geri itme alıyor
  • The End'de End City özellik üretimi düzeltildi

Kullanıcı arayüzü

  • İndirilen dış görünüm paketleri için bilgi ve düğmelerin görünmemesi sorunu düzeltildi ( MCPE-152216 )
  • Dokunmatik kontrolleri kullanırken Emote Wheel ekranından çıkamama sorunu düzeltildi.
Yorum Gönder

Yorum Gönder