Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.32/33
0
Yorumlar
Minecraft Beta ve Önizleme - 1.18.30.32/33
Deneysel Özellikler:
bekçi
Derin Karanlığın dehşeti! Derin Karanlık'ta bulunabilen Sculk'a kabaca benzeyen gözleri olmayan bir yaratık olan Muhafız, bu biyomda yaşayan durdurulamaz bir doğa gücüdür.
- Tıpkı Sculk Sensörleri gibi, bu korkunç yaratıklar da çevrelerinde gezinmek için titreşimleri kullanır.
- Titreşimler yeterli olmadığında, avlarının izini sürmek için koku alma duyularını da kullanırlar - hiçbir şeyden şüphelenmeyen oyunculara ve çetelere yaklaşmak için çevrelerini kokladıklarını gözlemleyebilirsiniz.
- Sizi tespit etmek için kullandıkları sayısız yola eklemek için fazla yaklaşmamaya çalışın! Bir Muhafızla çarpışırsanız, sizi fark edecek
- Derin Karanlıkta ve Antik Şehirlerde Muhafızlar her yerdedir - onları göremezsiniz. Ayaklarınızın altında uyukluyorlar ve yalnızca yeterince Sculk Shrieker onları varlığınızdan haberdar ettiğinde kazıyorlar.
- Adımına dikkat et: Bir Muhafız ne kadar çok titreşim algılarsa, o kadar öfkelenir. Bunu göğsündeki kalbin ne kadar hızlı attığından duyabilir ve görebilirsin.
- Bir mafya veya oyuncu, Muhafız'ın öfke eşiğini aştığında, saldırmadan önce avıyla yüzleşecek ve kükreyecektir.
- Bununla birlikte, Muhafızın sizi fark etmesini veya sinirlenmesini 60 saniye boyunca engellerseniz, yeraltına iner ve umutsuzluğa kapılır.
- Fırlatılan mermilerle özel bir etkileşimleri var.
- Muhafız, 5 saniye arayla iki mermi titreşimi alırsa, atıcıya daha da sinirlenir.
- Muhafız, son mermiden 5 saniyeden fazla bir mermi titreşimi alırsa, atıcıya daha fazla kızmaz.
- Bu, yakındaki sandıklardan ganimet alırken Muhafız sinirlenmeden stratejik olarak dikkatini dağıtmanızı sağlar.
- Ne yazık ki tüm oyuncular için Muhafızlar, yumruklarıyla vurduklarında Kalkanları da devre dışı bırakacak.
- Muhafızlar herhangi bir ganimet düşürmez
- Muhafızlar güçlü yaratıklardır ve ortaya çıkan biriyle kafa kafaya çarpışmak yerine gizlice dolaşmak genellikle daha iyidir - uyarıldınız
Antik şehir
- Uzun zamandır unutulmuş kalıntıları ortaya çıkarmak için Derin Karanlık'ın derinliklerindeki bu uzun süredir terk edilmiş yapıların koridorlarında dolaşın
- Antik Kent yapıları, Deep Dark biyomunda ortaya çıkıyor
- Sculk Sensörleri ve Çığlıklar tarafından korunan Sandıklarda çeşitli ödüller bulabilirsiniz.
- Burada ayrıca, Hayatta Kalma modunda elde edilemeyen, Reinforced Deepslate adlı yeni bir gizemli blok da bulabilirsiniz.
- Bir Antik Kent arıyorsanız, '/locate Ancientcity' komutunu kullanmayı deneyin!
Bilinen Sorunlar
- Antik Kent yapıları, oradan başlasalar bile Deep Dark biyomunun çok ötesine uzanabilir.
- Akiferler bazen Antik Kent yapılarıyla kesişebilir ve yapının büyük parçalarını sular altında bırakabilir/yıkabilir.
Düzeltmeler:
Oynanış
- Kask takarken düşen bir blok çarptığında meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi ( MCPE-153321 )
- Eski Konsol Sürümünden dönüştürülen dünyaları içe aktarırken varlıkların kaybolması düzeltildi
- Geri itme direncine sahip yaratıklar (örn. Ravager veya Zoglin) artık Iron Golem tarafından vurulduklarında daha az geri itme alıyor
- The End'de End City özellik üretimi düzeltildi
Kullanıcı arayüzü
- İndirilen dış görünüm paketleri için bilgi ve düğmelerin görünmemesi sorunu düzeltildi ( MCPE-152216 )
- Dokunmatik kontrolleri kullanırken Emote Wheel ekranından çıkamama sorunu düzeltildi.
Yorum Gönder