Minecraft Beta ve Önizleme - 1.19.0.20/21
0
Yorumlar
Minecraft Beta ve Önizleme - 1.19.0.20/21
Özellikler ve Hata Düzeltmeleri
Vahşi Güncelleme Özellikleri
- Wild Update özellikleri artık deneysel geçişin etkinleştirilmesini gerektirmiyor
- Yeni Wild Update açılış ekranı metinleri eklendi
- Yeni Wild Update yükleme ekranı ipuçları eklendi
Mangrov Bataklığı Biyomu
- Mangrov Bataklığı biyomu eklendi
- Mangrov Ağacı özelliği eklendi
- Mangrove Propagule temel işlevi eklendi
- Mangrov Kökleri ve Çamurlu Mangrov Kökleri Eklendi
- Tüm yeni Mangrov Ağaç Türleri eklendi
Çamur
- Çamurla ilgili blok tarifleri eklendi
- Çamurda yürüme/batma uygulandı
Çamur Bloğu
- Temel Çamur bloğu işlevi eklendi
- Çamur bloğu sesleri eklendi
- Çamur bloğu yenilenebilirliği eklendi
Çamur Tuğla Blokları
- Çamur Tuğla bloğu eklendi
- Çamur Tuğla sesleri eklendi
- Çamur Tuğla Döşeme/Merdiven/Duvar blokları eklendi
Paketlenmiş Çamur
- Paketlenmiş Çamur bloğu eklendi
Alley
- Halihazırda bir eşya tutuyorsa, Allay artık tasmalı olabilir ( MCPE-153068 )
- Allay, zaten bir öğeye sahipse, artık bir Ad Etiketi ile adlandırılabilir ( MCPE-153079 )
- Allay'ların artık ilk sesleri var
- Allay artık sahibini takip etmeye çalışmadığında daha yavaş hareket ediyor ve sahibini yalnızca öncekinden daha uzak bir mesafeden takip etmeye başlayacak
Kurbağa
- Kurbağalar artık çeteleri yerken vıraklamıyor
Oynanış
- Muhafızların geçici olarak titreşimleri fark edememesine ve Allay'lerin Nota Bloklarının oynandığını fark edememesine neden olan bir hata düzeltildi
- Warden'ın kendisine ve cansız çetelere kızmasını engelleyin
- Karanlık efekti artık Körlük efektinin çalışma şekline benzer şekilde siyah bir mesafe sisine sahip
- Papağanlar artık Muhafızı taklit ediyor
- Müdür'ün yeni bir öfkeli dinleme sesi var
- Muhafız artık güncellenmiş seslere ve özel ölüm ve incinme seslerine sahip
- Warden'ın nesli tükenmiş varlıklara karşı öfke seviyesini korumasına izin ver
- Parçalanmasına neden olan aşınmış Badlands biyom yerleştirme hatası düzeltildi
Sculk Sensörü
- Sculk Sensörleri artık daha geniş bir titreşim aralığını algılayabilir
- Sculk Sensörleri artık üzerlerine gizlice giren oyuncuları algılayabilir
- Sculk Sensörleri artık sinsice hareket ederken ok atan oyuncuları algılayamıyor
- Sculk Sensörleri artık Lava'ya düşen oyuncuları algılayabilir
- Sculk Sensörleri artık Suya gizlice giren oyuncuları algılayabilir ( MCPE-117244 )
- Sculk Sensörleri artık yere düşen mermileri algılayabilir
- Sculk Sensörleri artık açılan veya kapatılan kapları algılayabilir ( MCPE-135140 )
- Sculk Sensörleri artık Mumların yerleştirildiğini, yandığını veya söndüğünü algılayabilir ( MCPE-141453 )
- Sculk Sensörleri artık yemek yiyen veya iksir içen oyuncuları algılayabilir ( MCPE-135114 )
- Sculk Sensörleri artık çalınan Keçi Kornalarını algılayabilir
- Sculk Sensörleri artık durumlarını değiştiren Büyük Damlamaları algılayabilir ( MCPE-153115 )
Erişilebilirlik Özellikleri
- Artık Ayarlar'da, efekt sırasında ekranın ne kadar kararabileceğini ayarlayan bir Karanlık efekti gücü kaydırıcısı var.
grafiksel
- Warden'ın biyolüminesan dokusunda, sağ kolun alt yüzünün biyolüminesan renklerinin olmadığı bir doku hatası düzeltildi ( MCPE-153664 )
- Sis JSON şeması, mesafe sisi ayarlarının 'fog_start' olarak negatif değer kullanmasına izin verecek şekilde güncellendi. Yakındaki blokların da sis rengiyle renklendirilmesine izin verme
- Zamanla genişleyebilen veya küçülebilen ayarlanabilir sis efekti eklendi. Kullanıcılar, suya girerken ayarlanan göz hissine sahip olacak
Mobil Dokunmatik Kontroller
- Oyuncular, klasik olmayan dokunmatik kontrollerle hareket etmek için ikinci parmağını kullanırken blok kırma parmağını ekrandan kaldırırsa blok vurgulamaları artık kalmayacak
- Teknelerin yeni dokunmatik kontrollerle kontrol edilememesi sorunu düzeltildi ( MCPE-152984 )
- Oyuncuların Yapı İskelesinin tepesindeyken aşağı inememe sorunu düzeltildi ( MCPE-152989 )
- Öne bakan üçüncü şahıs kameradayken hareketin tersine çevrilmesi kaldırıldı ( MCPE-153168 )
Genel
- Oyuncuya binerken Parrot'un kafasının her zaman oyuncuya dönük olmasına neden olan bir hata düzeltildi
- Oyuncunun düşerken bir Yatağa girdikten sonra düşme hasarı almasına neden olan hata düzeltildi ( MCPE-153122 )
- Bebek Lamaların başlarının üzerinden lama tükürüğü ateşlemesine neden olan hata düzeltildi ( MCPE-144948 )
- Varlık bileşenlerinde, bileşen_gruplarında ve "add"/"remove" olaylarında ( MCPE-151377 ) ( MCPE-151380 ) JSON dışı nesne içeren bir Davranış Paketi yüklenirken oluşan kilitlenme düzeltildi
- Çitler ve Duvarlar artık Zillere bağlanmıyor ( MCPE-152757 )
grafiksel
- Allay tarafından tutulduğunda Üç Dişli Mızrak, Yay, Spyglass, Crossbow ve Shield'in görünmemesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-152965 )
- Üç Dişli Mızrak, Yay, Dürbün ve Arbalet'in bir Tilki tarafından alındığında görüntü vermemesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-135346 )
- Örümceğin sol bacaklarını yansıttı ( MCPE-152927 )
- Kurt'un sol kulağını ve sol bacaklarını yansıttı ( MCPE-152931 )
- Brewing Stand'ın kol dokularının tabana temas etmemesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-152932 )
- Brewing Stand'ın temel UV'leri taşındı ve temel doku güncellendi
- Bira Tezgahının kollarının dönüşü düzeltildi
Güncellenmiş Blok Dokuları
- End Portal Frame yan dokusu ile End Stone ( MCPE-152930 ) arasında daha iyi bir geçiş oluşturuldu
- End Rod dokusundaki kullanılmayan pikseller kaldırıldı ( MCPE-152929 )
- Miselyum'un yan dokusu, diğer kir bazlı dokularla eşleşecek şekilde güncellendi ( MCPE-152928 )
Grafik
- End Crystal ışınlarının hedef bloklarının çok yukarısına işaret etmesine neden olan bir hata düzeltildi
- Kafatası ( MCPE-149125 ) takarken oyuncunun kafasının altında z-mücadelesinin oluşmasına neden olan bir hata düzeltildi
Mobil Kontroller
- Y Eksenini Ters Çevir ayarının dokunmatik kontrollerle doğru şekilde çalışmaması sorunu düzeltildi
gezgin tüccar
- Wandering Trader artık kapıları açmıyor veya kapatmıyor ( MCPE-113452 )
- Wandering Trader artık rastgele hareket ediyor ( MCPE-45756 )
- The Wandering Trader artık Java Edition'ın içme sesleriyle eşleşiyor ( MCPE-47057 )
- The Wandering Trader artık Görünmezlik kazanırken/kaybederken kaybolan/tekrar ortaya çıkan ses efektlerine sahip.
- Gezgin Tüccar artık bir Ad Etiketi ile adlandırılabilir (bu, onun umutsuzluğa kapılmasını engellemeyecektir)
Kararlılık ve Performans
- Bir dünyadan ayrılırken kalan biyom/blok/ışık belleği temizlendi
- Belirli senaryolarda Yıldırım Çubuğuna yıldırım çarptığında meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi
Kullanıcı arayüzü
- Xbox cihazlarında internet bağlantısı olmadığında uygun mesajlaşma eklendi
Vanilya Paritesi
köylüler
- Köylüler artık bir Yatağın yakınında bir şeye binerken uyumaya başlamayacak
Teknik Güncellemeler
Genel
- Birim örnekleri artık dünyada depolanıyor ve oyun oturumları arasında kalıyor
- Veri güdümlü bloklardaki yol dizelerini ve yerel kimlik dizelerini 256 karakterle sınırlayın
- CraftingTableComponent'te üretim etiketi dizelerinin uzunluğunu 64 karakterle sınırlayın
- BlockMaterialInstancesComponent öğesinin material_instances alanındaki öğe sayısını 64 ile sınırlayın
- BlockPlacementFieldComponent'in koşullar ve block_filter alanlarındaki öğe sayısını 64 ile sınırlayın
- minecraft:block_collision ve minecraft:aim_collision bileşenlerinin kaynak ve boyut alanları için güncellenmiş belgeler
Öğe Bileşenleri
- Yeni veriye dayalı Öğe bileşeni eklendi minecraft:chargeable- Kullanım eylem düğmesi on_complete basılı tutulduğunda öğenin şarj edilmesini sağlar (Elmalar veya Yaylar gibi) - Öğelerin kullanım süresi tamamlandığında tetiklenir
komutlar
- Yeniden yükle komutu şimdi yeni işlev ve betik dosyalarını keşfedecek
Adanmış sunucu
- UTF-16 kodlu unicode girişi ( BDS-3791 ) okumak için Windows Ayrılmış Sunucu konsolunu etkinleştirin
aktörler
- Yolcu olan bir aktörün üzerinde bulunduğu araç tarafından sürülmesini önlemek için kontrole eklendi ve kök aracı arayan sonsuz bir döngüyü engelliyor ( MCPE-133774 )
Yapay Zeka Hedefleri
- "minecraft.behavior.sleep" için yeni veri parametresi "can_sleep_while_riding" kullanıma sunuldu. Yanlış olarak ayarlanırsa, mafya sürüyorsa hedef başlamaz
komutlar
- '/spreadplayers' komutu artık daha tehlikeli konumlardan kaçınacak
Oynanış
- Bazı Marketplace dünyalarındaki kilitlenme sorunu düzeltildi
Genel
- Aktör özellikleri artık oyuncu varlıklarına uygulanabilir. Bunu desteklemek için ağ protokolü sürümü güncellendi ( MCPE-129628 )
Çeteler
- KnockbackRoarGoal kullanan varlıklar, hasarı belirlemek için varlık filtrelerini bir kez daha düzgün bir şekilde kullanabilir.
Canım
- Fırlatılan iksirler ve geçersiz iksir kimlikleriyle ilgili query.variant'ta bir kilitlenme düzeltildi
Deneysel Özellikler
GameTest Çerçevesi
- Date.now() işlevinin artık 32 bitlik bir tamsayıya kesilmemesi düzeltildi
mojang-gametest modülü : Test
- Döndürme işlevi eklendi - GameTest yapı döndürmesine göre bir vektörü döndürür
mojang-minecraft modülü
- Player'daki yeni özellik: onScreenDisplay : ScreenDisplay - ekran içeriğini tetiklemek için yeni bir arayüz sunar
- Ekran Görüntü Türü
- setTitle(title : String, options? : TitleDisplayOptions) - oyuncunun HUD'sinde bir başlığın görünmesine neden olur, isteğe bağlı olarak altyazıyı ve belirme, kalma ve kaybolma sürelerini belirtir
- clearTitle() - başlığı ve alt başlığı temizle
- updateSubtitle(subtitle : String) - altyazıyı güncelleyin (ancak başlığı değil)
- setActionBar(text : String) - eylem çubuğu metnini ayarlar
- TitleDisplayOptions nesnesi
- alt yazı? : Dize - isteğe bağlı altyazı
- fadeInSeconds : Int - yeni başlıkta ve altyazıda solmak için saniye sayısı
- staySeconds : Int - başlığın ve altyazının ekranda kalması için geçen saniye sayısı
- fadeOutSeconds : Int - başlığın ve altyazının karartılması için geçen saniye sayısı
Komut dosyasının Dünya veya Varlık başına verileri sürdürmek için kullanabileceği dinamik özelliklerin desteği. Özelliklerin, yeni WorldInitialize olayında propertyRegistry kullanılarak kaydedilmesi gerektiğini unutmayın.
- Dinamik Özellikler Tanımı
- defineNumber(tanımlayıcı: string) işlevi eklendi: void- Bir dinamik sayı özelliği tanımlar
- defineString(tanımlayıcı: string, maxLength: number) işlevi eklendi: void- Bir dinamik dize özelliği tanımlar
- defineBoolean(tanımlayıcı: string) işlevi eklendi: void- Dinamik bir boole özelliği tanımlar
- WorldInitialize(worldInitializeEvent: WorldInitializeEvent) etkinliği eklendi - Dünya yüklemesi sırasında tetiklenir ve dinamik özellikleri bildirmek için kullanılan özellik kaydını içerir
- Emlak Kaydı
- registerEntityTypeDynamicProperties(propertiesDefinition: DynamicPropertiesDefinition, entityType: EntityType) işlevi eklendi - Verilen EntityType için dinamik özellik tanımlarını kaydeder
- RegisterWorldDynamicProperties(propertiesDefinition: DynamicPropertiesDefinition) işlevi eklendi - Dünya için özellik tanımlarını kaydeder
- Dünya nesnesi/Varlık nesnesi eklemeleri:
- setDynamicProperty işlevi eklendi(tanımlayıcı: dize, değer: boolean | dize | sayı)- Dünyaya/varlığa dinamik bir özellik ekler
- getDynamicProperty(tanımlayıcı: string) işlevi eklendi: boolean | dizi | sayı- Varsa dünyadan/varlıktan dinamik bir özellik alır, aksi halde tanımsız döndürür
- RemoveDynamicProperty(tanımlayıcı: string) işlevi eklendi: boolean- Dinamik bir özellik değerini dünyadan/varlıktan kaldırır
- Yeni etkinlikler:
- Olay etkinlikleri eklendi.projectileHit- Bir mermi bir Blok veya Varlığa çarptığında ateşlenir
- Olay etkinlikleri eklendi.itemStartUseOn- Oyuncu bir blokla ilk etkileşime geçtiğinde gönderilir
- Olay etkinlikleri eklendi.itemStopUseOn- Blokla başarılı bir şekilde etkileşime geçildiğinde ve blok değiştiğinde ateş edildiğinde gönderilir - örneğin, çim Kürekle yola çevrildiğinde
- Etkinlik etkinlikleri eklendi.itemStartCharge– Oyuncu bir şarj/animasyonlu öğeyi ilk kez kullanmaya başladığında gönderilir
- Events.itemCompleteCharge etkinliği eklendi - Öğe şarj eylemini tamamladığında gönderilir
- Events.itemReleaseCharge etkinliği eklendi - Kullanıcı öğeyi kullanmayı bitirdiğinde ve derleme eylemini serbest bıraktığında gönderilir
- Olay eklendi.itemStopCharge- Oyuncu bir eşya kullanım döngüsünü bitirdiğinde veya oyuncu eşya ile kullanım eylemini bıraktığında gönderilir.
- ItemStartUseOnEvent Salt okunur özellik eklendi buildBlockLocation- Sonuç yapı bloğu konumu. Bir bloğun nereye yerleştirildiğini belirlemek için kullanışlıdır
- Üye oyuncu eklendi mi?: Playerto the LeverActivate etkinliği - Kolu etkinleştiren oyuncu
Yorum Gönder