Minecraft Beta ve Önizleme - 1.19.0.24/25

Minecraft Beta ve Önizleme - 1.19.0.24/25

 Minecraft Beta ve Önizleme - 1.19.0.24/25


Xbox'ta Minecraft Önizlemesi

  • Xbox Series X|S oyuncuları, Minecraft Preview'ı başlatırken bir hata mesajı (kod 0x8b050033) alabilir.
  • Güncellemeyi tamamlamak ve hatayı çözmek için Minecraft Önizleme'yi kaldırın ve yeniden yükleyin.

Seyirci Modu

Keskin gözlü oyuncularımızdan bazıları, geçen haftaki beta ve önizlemenin, oyunda kazara kullanıma sunulan seyirci oyun modunu destekleyen erken işlevler içerdiğini fark etmiş olabilir. Bunun Minecraft'ın Bedrock Sürümü için en önemli özellik isteği olduğunu biliyoruz ve geliştiricilerimiz bu özelliği size sunmak için çok çalışıyor.

Şu anda, bir sonraki yinelemeyi planlamak üzere geri bildiriminizi almak için seyirci modunun ilk yinelemesini geliştirmeye çalışıyoruz. Ancak, hala yapacak çok işimiz var! İlk yineleme 1.19 için zamanında bitmeyecek, bu yüzden onu yaklaşan bir beta sürümünde Deneysel Geçişe taşıyacağız. Sizin için daha gösterişli bir versiyonumuz olana kadar, bu özellik değişip gelişeceğinden, bu özellik üzerine inşa edilmiş herhangi bir içeriğin veya haritanın desteklenmeyeceğini lütfen göz önünde bulundurun. Özellik geliştirme sırasında değişebileceğinden, izleyici moduyla ilgili hata raporlarını ilk yinelememiz yayınlanana kadar kabul etmeyeceğiz.

Özellikler ve Hata Düzeltmeleri

Kurtarma Pusulası

  • Yalnızca Antik Kent sandıklarına özgü ve bulunabilen Echo Shards ile yeni bir Recovery Compass oluşturulabilir*
    • Normal bir Pusulanın aksine, Kurtarma Pusulası en son öldüğünüz yeri gösterecek
    • En son öldüğünüz boyutta değilseniz veya dünyanızda henüz ölmediyseniz, rastgele dönecektir.
    • 8 Yankı Parçası ile çevrili 1 Pusula ile üretilebilir.
    • *Echo Shards, gelecekteki bir güncellemede Antik Kentlerde ganimet olarak mevcut olacak

Sculk Bağıran

  • Sculk Shrieker'ın ( MCPE-153007 ) Çığlık atan parçacıklarında ince ayar yapıldı
  • Sculk Shriekers, Redstone aktivasyonu ile tetiklenmemelidir.
  • Sculk Shriekers'a, bir Shrieker'ın bir Muhafızı yumurtlaması için tetikleyip tetikleyemeyeceğini belirleyen can_summonblockstate eklendi. Yalnızca dünya nesli sırasında Derin Karanlık ve Kadim Şehirlere yerleştirilen Sculk Shriekers, bu durumu doğru olarak ayarlayacaktır ( MCPE-153801 )
  • Çığlık atarken Sculk Shrieker'dan kaçmak artık bir Muhafızın çağrılmasını engellemenin geçerli bir yolu değil.
  • Sculk Shrieker artık Muhafızı Barışçıl modda oluşturmaya çalışmıyor.
  • Sculk Shrieker artık en yakın oyuncunun tehdit seviyesini değil, çevredeki oyuncular arasında en yüksek tehdit seviyesini yayıyor.

bekçi

  • Warden artık hasar alırken incinme animasyonuna sahip ( MCPE-153575 )
  • Muhafız'ın göğüs kafesi UV'lerinin sağ dal UV'leriyle örtüşmesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-153797 )
  • Warden artık sinirlendiğinde çetelerin yerine oyunculara öncelik verecek
  • Warden şüpheli izleme oyun davranışı iyileştirildi ve Warden'ın 'koklama' menzili artırıldı
  • Yaratıcı modda bir Muhafız oluşturmak artık oyuncuya Karanlık efekti uygulamıyor ( MCPE-153536 )

Takviyeli Kayrak

  • Reinforced Deepslate artık Pistons tarafından itilemiyor ( MCPE-153548 )

Mangrove bataklıkları

  • Mangrove Bataklığı biyom üretimi artık Java Sürümü ile aynı seviyede

Kurbağa

Keçi Boynuzu (Deneysel)

  • Keçi Boynuzu sesi artık anında
  • Pillager karakollarına Keçi Boynuzu varyasyonları eklendi
  • Copper Horn kaldırıldı. Topluluk geri bildirimleri çoğunlukla olumlu olsa da Copper Horn, tasarım hedeflerimizi pek karşılamayan eğlenceli bir deneydi, bu yüzden onu kaldırmaya karar verdik. İnsanların üzgün olabileceğini anlıyoruz, ancak yeni ve ilginç şeyler deneyebilmek için bazen deneysel özellikleri kaldırabilmemiz gerekiyor. Bu, gelecekte daha da iyi özellikler için alan bırakır!

Dokunmatik Kontroller

  • Oyuncu artık bir Teknedeyken hotbar eşya yuvasını değiştirebilir ( MCPE-153762 )

Alley

  • Allay sahibi olmayan bir oyuncu, sahibini kovalarken Allay'den bir öğe alırsa meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Allay artık saniyede iki sağlık yeniliyor

Sandıklı Tekne

  • Boats with Chests grubu artık envanterde doğru çeviriye sahip ( MCPE-153345 )
  • Sandıklı Mangrov Teknesi artık bir üretim tarifine sahip ( MCPE-153738 )

Çamurdan kiremit

  • Çamur Tuğlaları üretmek artık doğru bir şekilde bir zanaattan dört Çamur Tuğla veriyor

Oynanış

  • Demleme tamamlandığında girdi yığınlarının üzerine yazılmasını önlemek için demleme istasyonu sonuç yuvası için yığın sınırını 1 olarak ayarlayın
  • Block parametresi bilinmeyen bir blok olduğunda, block_placer bileşenindeki çökmeyi düzeltin
  • Yerçekiminden etkilenen bloklar artık değiştirilebilir blokların üzerine doğru şekilde düşüyor ( MCPE-152937 )
  • Plakalar artık kesintisiz olarak yerleştirilebilir ( MCPE-151887 )

Genel

  • Yeni Yeni Dünya Yarat ekranında bir düğmenin üst satırındaki piksellere tıklamanın eylemini düzgün şekilde tetiklememesine neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-153239 )

grafiksel

  • Oyuncu yaratıcı moddayken bir lav Kazanında dururken ateş animasyonunun titremesine neden olan bir hata düzeltildi ( MCPE-148999 )

Öğeler

  • Beyaz Boya, Siyah Boya, Kahverengi Boya ve Mavi Boya için yanlış isimler düzeltildi ( MCPE-153522 )

Kararlılık ve Performans

  • Pocket UI Profilinde görüntülenmeyen büyü seçeneği düzeltildi

Vanilya Paritesi

Karıştırma

  • Düzey öbek harmanlamada çeşitli iyileştirmeler

Komut Blokları

  • Bir Komut Bloğu, /clone komutuyla kendisini iki kez klonladığında, klonlanan komut bloğu artık ilk denemede etkinleşecek ( MCPE-122188 )

Teknik Güncellemeler

komutlar

  • Komut seçiciler artık oyuncuları ad etiketleri yerine adlarına göre doğru bir şekilde tanımlayacak
  • Bir istemcinin katılması tamamlanmadan önce başlatılan başlık komutları artık göz ardı edilmek yerine gösterilecek

Çeteler

  • is_moving filtresi artık bir oyuncu hareket ederken doğru değeri veriyor

Molang

  • Molang ifadelerini birçok OR veya AND operatörüyle ayrıştırırken belirli cihazlarda çökmelerden kaçının

Genel

  • Süreyi tüketmek için animasyonu tüketin

Bu Betadaki Bilinen Sorunlar

  • Etkileşimli bloklar (Hazneler gibi), kullanıcı arabirimi açılmadan sürekli olarak kaydırılamaz
Yorum Gönder

Yorum Gönder